15 Aralık 2010 Çarşamba

8. Gün – New Hope ve Philadephia

Sabah yine erken kalkıp Buck County’i dolaşıyoruz. Biraz daha güzel havanın ve çevrenin keyfini çıkarıyoruz. Frenchtown’da bulduğumuz muhteşem bir fırın var. İçeri girdiğinizde kokuya teslim oluyorsunuz adeta. Oradan aldığımız kahve ve muffin ile ekmeğin tadı hala damağımızda.

Öğleden sonra Philadelphia’ya yola koyuluyoruz. Akşamüstü vardığımız Philadelphia’da ilk gördüğüm köprüsü oluyor. Muhteşem bir köprü var. Comfort Inn otelimize giriş yapıp bavulları odaya bırakıyoruz. Artık karnımız iyice acıktığından akşam yemeği için sokaklarda dolanıyoruz. Pazar akşamı olduğundan maalesef çok istediğimiz gibi bir restoran bulamıyoruz. Epeyce uzun bir süre sokaklarda dolanıyoruz. Ama sanırım biraz da Philadelphia’yı görmek istediğimizden hiç birimiz sesini bur durum karşısında çıkarmıyor.

Neyse ki fındık fıstık adı verilen sokaklardan birinde bir restoran bulup ilk Philly Steak’imizi yiyoruz. Gerçekten de lezzetli :)

Yol yorgunluğumuz atmak üzere otelimize geri dönüyoruz.