17 Aralık 2010 Cuma

10. Gün – Atlantic City ve Washington DC

Sabah erken kalkıyorum. Ebru ve Anıl’ı uyandırmak istemediğimden duşumu aldıktan sonra Kumarhaneye iniyorum. Sabah olmasına rağmen oyun dünyası dolu dizgin devam ediyor.

Akşam gördüğümüz Hintli ve Amerikalı adamlar hala oynamaya devam ediyorlardı. Gözlerime inanamadım. Kahve eşliğinde makinelerde oynamaya koyuldum ve ufak da olsa bi miktar para kazanırken Roulette masasına geçtim. Tabii ki Anıl kadar şanslı değildim ve kazandığım parayı orada bırakarak odama çıktım.

Bu arada Anıl ve Ebru da uyanmışlardı. Hazırlanıp kahvaltı yapmaya indik.

Kahvaltının ardından Atlantik sahilinde dolanmaya başladık. Hava soğuk (Anıl’a göre değildi tabii) ama güneşli ve bizde çevrenin keyfini çıkarıyoruz. Dönüşte odamıza çıkıp bavullarımız alıp arabaya atıyoruz. Burayı bu kadar kısa geçemeyecem, çünkü Anıl akşam arabayı park ettiği yeri hatırlamadığından elimizde yaklaşık 35 kg’luk bavulla kat kat araba arıyoruz. ;)

Ardından check-out’umuzu yapıp gitmeden son 20 dolarımızı daha bırakıyoruz Kumarhanede.

Washington yoluna koyuluyoruz. Washington’a varırken Türkiye Büyükelçiliğinin önünden geçiyoruz. Türk olduğumuzu hatırlayıp Georgetown’daki Latham Hotel’ime varıyoruz. Otel eski ama şirin bir otel. Tek dezavantajı odaların bizim bavullar için yeterince büyük olmaması ;))

Akşam güzel bir İtalyan Pizzacısına gidip yemek yiyoruz. Donald Trump amcanın bize kazandırdığı paranın tadını çıkarıyoruz kısaca.

Biraz mağazaları ziyaret edip geceyi buluyoruz. Ertesi gün Şükran Günü!