9 Mayıs 2009 Cumartesi

Dostluklar

Dostluklar

Dost dediğimiz hayatımızda en güvendiğimiz kişi değil midir? Düşüncelerini, fikirlerini, duygusal dünyasını, tepkilerini, iyi günümüzü, kötü günümüzü paylaştığımız, kişiliğini en iyi tandığımızı düşündüğümüz insanlar değil midir? Aynı şekilde bizi de en iyi tanıyan insan değil midir? Hatta karşılıklı nazlarımızı, triplerimizi, kavgalarımızı en iyi çektiğimiz insan değil midir? Benim dostluk anlayışım öyledir en azından...

Son günlerde öyle olmadığını anladım. Hayat bana hep doğrusunu öğretmiştir... Yine o anlardan birini yaşıyorum...

Dost olduğunu düşündüğüm, uğruna herşeyimi verebileceğim insanlar vardı hayatımda... Sanırım yine bi detoks zamanı gelmiş farkında değilim... İnsanın hayatındaki değişimlere bile dostluk ayak uydurur diye düşünürdüm, ne de olsa bu değişim süreçleri de birlikte yaşanıyor... öyle değilmiş! 30 senelik dostluklar bile bi anda bitebildiğine göre henüz yeşeren dostlukların noktalanması çok daha olası...

Gıptayla bakıyorum dostluklarını ayakta tutabilen insanlara... hatta şapkamı önlerinde eğiyorum...umarım bu hayatta benim de başıma gelir...

İnsanın 2-3 dostu vardır diye konuşulur... benim hayatımda dost olarak adlandırdığım 2-3'den fazla insan vardı... Ve bu hiç de rahatsız, huzursuz etmiyordu... Tam tersine dost olarak adlandıracağım insanları iyi seçerek, eliyerek hayatıma dahil ediyordum... meğer beceriksizmişim...

Bundan sonra şöyle, böyle, öyle davranacam demiyorum, çünkü ben duygularımla hareket ederim... Hayatımın her anında hep duygularım beni yönlendirmiştir, bunu da değiştirmeyi düşünmüyorum. İyisiyle, kötüsüyle duygularımın yönlendirmesine ihtiyacım var... zaman zaman katı olan, zamanı geldiğinde yufka yürekli olan duygularım bana yolumda ışık tutsun... Stratejiler üzerine kurulu bir hayat beni mutsuz edeceğini düşündüğümden tercihim olmayacaktır (herhalde)...

Bu noktada hayatımdaki dostlarıma, akıl hocalarıma, hayatı benimle paylaşanlara teşekkür etmek istiyorum...

Diğerlerinize de arkadaşlıkları için çok teşekkür ederim tabii ki =))

Herkese sevgiler,

29 Mart 2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder