8 Mayıs 2009 Cuma

İlişkiler

Bazen bi ilişki yaşarsınız... bazen de ilişki yaşamak için uğraşırsınız... bu ilişki, ailenizle, arkadaşlarınızla, sevdiğinizle, köpeğinizle, evinizle vs. olabilir...
bazı insanlar ilişki kurmakta zorlanmazken, bazılarımız bu ilişkiyi kurabilmek için kendince büyük çabalar gösterir ve sonunda başarısızlıkla noktalar...

Son günlerde yoğun bir gündem içinde hareket ediyorum, gözlemlediğim insanlar ve ilişkileri beni zaman zaman şaşırtıyor, sevindiriyor, hüzünlendiriyor...
Tabii bu noktada belirtmeliyim ki arkadaşlarım sağolsun beni psikolojik danışman olarak görüyorlar, bu yüzden malzeme fazlaca var... sanırım iyi bir dinleyiciyim... her zaman beklerim arkadaşlar ;)
İşte benim de duyduklarımı, hisediklerimi ve paylaşılanları filtreleme yöntemim zaman zaman yazılar yazmak oluyor...

İlişkilerden çıkardığım notlar şu şekilde:

- Erken yaşta evlenenler büyüdüklerinde kendilerini farklılaşmış olarak buluyor ve maalesef ilişkileri zedeleniyor hatta boşanma noktasına geliyor
- 30'lu yaşlarda evlenmeyi düşünenler ise artık o kadar yüksek standartlar aramaya başlıyor ki arzu ettikleri ilişkileri bulmakta zorlanıyor
- Bazı ilişkiler ise örnek alınacak kadar güzel işler, kişiler dengeleri çok iyi kurmuş, tebrik ederim
- Fedakarlıklar isteyen ilişkiler genelde tek taraflı kalmakla yetiniyor
- Mesafeli ilişkiler zorlayıcı olduğu kadar kişileri birbirine bağlayabiliyor
- Cool ilişkiler ise anlayamadığım kadar iyi işliyor, sanırım iki tarafın aldırmazlığı ilişkiyi rahatlatıyor
- Kıskançlıklara girmeyeceğim, ama temelin çok sağlam olması durumunda olabilir
- Bi de vıcık vıcık olan ilişkiler vardır ki, nasıl başarıyor insanlar hiç anlayabilmiş değilim

Bu yazdıklarıma katılmak zorunda değilsiniz, tabii ki istisnalar var... Ben sadece çevremde yaşananlardan çıkardıklarım bunlar...

Belki de ben duygusuzum, standartlarım çok yüksek vs. ama üstte bahsettiğim ilişkiler hiç de bana göre değil gibi... Büyük konuşmaktan da nefret ederim, ancak benim bi ilişkiden beklediğim çok basit: Huzur!!!
İlişki inişki çıkışlı olabilir problem değil biraz da ilişkinin tadını veriyor... ama bi ilişki benim için her zaman anlayış çerçevesinde huzur vermeli!!!

Huzurlu ilişkilerle herkesin mutluluğunu sürdürmesi dileğiyle ;))

Not: Çevreme verdiğim rahatsızlıktan dolayı özür dilerim =))

Sevgiler

21 Mart 2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder