8 Mayıs 2009 Cuma

Kararlarım ve ben...

Nefesim sanki bugün bensiz yolculuğa çıkmış... yanımda biri benim için nefes alışverişimi gerçekleştiriyor ve varlığını benim yerime sürdürüyor... Güneş bile bugün beni mutlu etmeye yetmiyor...

Almam gereken bir karar var... hayatımda belki de hiç birşey değiştirmeyecek, belki de çok şey değiştirecek... Kafamı yaklaşık bir aydır meşgul eden bir konu var... Ne olduğunu sormayın, söyleyemem! Kendi kendimi gereksiz yere yormaya yetiyor işte...

Kafamdaki soru işaretleri bugün çok belirgenleşti... Değer mi?, Gerek var mı?, Hazır mısın? Gerçekten öyle mi? Ya doğru değilse? Ya kendi hüsnü kuruntun ise? Peki ya yanlış kararı alırsan?

Daha önceki yazılarımda da belirttiğim gibi kararlarımı alırken duygusal davranırım... Belki de sonrasında daha az acı çekmek için kendimi rahatlatma yöntemimdir... İş hayatımda verdiğim stratejik kararları keşke özel hayatıma da uygulayabilsem... Aradaki ilintiyi kurmakta çok zorlanıyorum... hatta beceremiyorum!

Aslında daha önce birçok kez aldığım kararın bir benzerini almam gerekiyor... Sonuçlarını az çok kestirebiliyorum, ancak bir etken yüzünden bu kadar bocalıyorum...

Kararlarım, kararsızlıklarım derken günü ortaladım bile... hala bi karar almadan hemde!!!

Olacak, olacak bu sefer de doğru kararı alacam!!!

Karar dediğimiz ne ki??? Benim durumumda kendi hayatımı etkileyecek, dolayısıyla alacağım karar iyisiyle kötüsüyle başkalarını etki etmeyeceğinden rahat olabilirim. Komiktir ama yine de alamıyorum... Elim varmıyor... Kafam basmıyor... Bu kadar kesin bi karar almamalıyım gibi geliyor... Neyse yeterince kurcaladım... ne olacaksa olacak... önüne geçemeyecem... Kaderci davranıcam... Sonuçları da ne olursa olsun katlanıcam!!!

Kararsız sevgilerimle,

31 Mart 2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder