12 Mayıs 2009 Salı

Kapris vs. şımarıklık!!!

Kapris aslında şimarıklık mıdır? Şımarıklıklar aslında kapris midir? Bu biraz yumarta mı tavuktan, tavuk mu yumurtadan sorusuna benziyor...

Biz kadınlar kapris yaptıktan sonra şımarmayı ne kadar da severiz...

Peki ya şımartmak... Zaman zaman içimizden gelir de yaparız... ya sonra??? Beklemeye başlarız, karşı taraf da bizi şımartsın!!! Aslında böyle bir beklenti içersinde olmadığımızı söylesek de içten içe bekleriz... Sanırım kadınların Venüs’ten erkeklerin Mars’tan geldikleri bu noktada netlik kazanıyor...

Asıl değinmek istediğim kadın erkek ilişkileri değildi zaten... terzi kendi söküğünü dikemediğinden bu konuları çok fazla irdelememeye karar verdi ;))

Sabah yataktan kalkıp akşam yatana kadar ne kadar çok kapris ve şımarıklık çektiğimizi farkettim geçenlerde...

Özetlemek gerekirse; sabah kalkıp arabamıza bindiğimizde önce bi araba trafikte kapris çekeriz... Hayır bu kapris değil Şebnem dediğinizi duyar gibiyim... Bana göre kapris! Varmak istediğiniz noktaya (ki sabahları genelde iş yeri oluyor bu!) otopark savaşı verdikten sonra varıp bir soluk alırız... Daha bilgisayar açılmaya çalışırken (ki genelde o da kaprislenir) günün ilk telefonu gelir... Müşteri, Alacaklı, Verecekli vs. derken bi yiğin kapris çekip kapatırız telefonu... Ve günün ilk şımartılması geliyor, ya kendi kendizi şımartıp bir çay içersiniz, ya da telefon açıp mutfaktan güzel demli bi çay istersiniz... (Yaşasın şımartıldım bugün!!!) Sonra patron-ron-ron gelir!!! Hem sever, hem döver!!! O gün rüzgar ne yönden estiğini anlamaya çalışırken kaprisler dizboyu!!! Bir telefon daha çalar, numarayı görüp arkadaşınız olduğunu farkederek telefonu sevinçle açarız... Onun da rüzgarını bi anlamaya çalışırız... Hadi o da şımartma gününde olsun (etti ikinci şımartılma!!!)

Biraz daha ileri giderek günün iş yoğunluğunu ardınızda bırakıp arkadaşınızla buluşup alışveriş dünyasına adım atarsınız... Yaşasın günün üçüncü şımartılmasına geçiyorum diye düşünürken (özellikle kadınlar için konuşuyorum, çünkü alışveriş kendimizi iyi hisettirir!!!), önce bi kaprisli satış elemanına derdinizi anlatmaya çalışırsınız, sonra denediğiniz pantolonun size yaptığı kapris!!! (hayır tabii ki de kilo almadık, sadece pantolonun kesimi size uygun değil!!! ;))

Alışveriş de tamamlandığında kendimizi şımartmak üzere bir kahve içeriz... hep de bizi bulur ya; sipariş önce bi yanlış gelir!!! Arkadaşımızla şımarıp keyif yaparken farkında olmadan günün dördüncü şımarıklığını yaşıyoruz!!!

Daha sonra eve gelip günün en keyifli şımarıklığını yapıp uykuya dalıyoruz!!! Tabii bunun öncesinde ev içersinde haletmemiz gereken bi takım işler var, bu esnada bozulduğunu farkettiğimiz alet edevatları gözardı ediyorum.

1.000.000 – 5 kapris galip geliyor!!! =(

Bu durumda şımartılmaya ciddi ihtiyaç var sanırım!!! Ben artık söylüyorum beni şımartın diye... Siz de deneyin, süper geliyor... Herkesin şımartma yöntemi farklıdır, zira şımartılma yöntemi de!!! Tabii bu arada siz de şımartmayı unutmayın ;))
(Bu noktada beni şımartan herkese milyonlarca kes teşekkür ederim, bu kaprisimi de çektiğiniz için ;)))

Kaprislerin 5, şımartılmaların 1.000.000 olduğu süper bi gün dilerim...

Sevgiler

12.05.2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder