3 Kasım 2009 Salı

Tribute to Defne

Defnem, canım, my little sunshine,

Seninle tanışalı kaç yıl oldu hatırlamıyorum tam. Yanlış hesaplamadıysam 18 yıl kadar olmuş olmalı. Yani arkadaşlığımız reşitlik yaşına ulaşmış. Bundan sonra çılgın yaşları başlayacak sanırım ;).

Geçen bu yıllarda hayatıma o kadar çok insan girdi çıktı ki, sayısını dahi hatırlamıyorum. Bazıları hayatımda kalmayı başardı, bazıları iz bırakıp gitti, bazıları ise yaralayıp yok oldu. Hep savaş verdim, her insan önemlidir, her insanın bana katacağı birşeyleri olduğuna inandım. Öyle olmadığını geç de olsa farkettim. Bazı insanların hayatımda olmamasının daha sağlıklı olduğunu senden öğrendim.

Gelelim sana ve bu yazının nedenine...

Defnem ya sen hep beni anladın, ben bile kendimi anlamakta zorluk çekerken, bunu nasıl başardın bilmiyorum. Hep bana nasıl davranman gerektiğini çok iyi bildin, hep doğru yönlendirdin (bazı duygusal mevzular hariç tabii ;)), hep dürüst oldun, hep yanında tuttun beni, hiç ama hiç bir kerecik bile kırmadın. Bunun için sana çok teşekkür ederim, my little sunshine!

Arkadaşlarımla daha doğrusu dostlarımla sınandığım, gecelerde karabasanlarla kavga ettiğim bugünlerde senin hayatımdaki öneminin bir kez daha farkına vardım. Sözlü değil yazılı olarak kendimi daha iyi ifade ettiğimi düşünüyorum, bu yüzden de yazılar yazıyorum, ama sana bir kere bile yazı yazmamışım . İşte yazının nedeni de...

Sana boşuna my little sunshine diye hitap etmiyorum bunu biliyorsun değil mi? Seni her gördüğümde içim ısınıyor, hep kendimi iyi hisediyorum. Çünkü biliyorum ki beni gerçekten koşulsuz, sorgusuz, sualsiz, yargısız seven bir insan var karşımda. Bana verdiğin bu güzel duyguların bir kırıntısını bile iade edebiliyorsam ne mutlu bana.

Güzel şeyler yazmak gerçekten zormuş, olumsuzlukları ifade etmek daha kolay oluyormuş.

Aslında sana söyleyebileceğim daha binlerce şey var, ama bundan sonrası yavşamaya girer diye endişe ediyorum ;)

Seni çok ama çok seviyorum!

Hep hayatımda olmaya devam et, tamam mı?

Bi de şu reşit arkadaşlığımızla ilgili bir önerim var, sana bi ara anlatıcam ;))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder