18 Kasım 2009 Çarşamba

Gecelerde ararken...

Önümden geçtin bugün, içim buruldu
Fırtınalar eşliğinde yaşadığımız günler yansıdı yüreğime
Yansımalar gök kuşağı gibi renkli ve göz alıcı olsa da geçicidir
Tıpkı yaşadılarımız gibi

Gecelerde ararken, gündüzlerde kaybetmişim seni
Gecelerde bulduklarım beni hep kırmıştır zaten
Seninle gündüzler de eklendi enkaz ruhuma

Böyle olmasını biz tercih ettik, bizim kararımız oldu
Mutlu gecelerde bile oyunlar oynadık
Kötü oyunlara iyi maskeler takmayı öğrettin bana
Maskeleri çıkarıp gerçeklerle yüzleşmedik hiç

Yüzleşseysik saf kaçışmalara dönüşürdü belki de
Deneseydik bugün nerelerde olurduk diye soruyorum
Aynı dünyanın içinde soluk alabilir miydik
Yoksa nefesimiz mi kesilirdi

Gecelerde ararken, gündüzlerde kaybetmişim seni
Gecelerde bulduklarım beni hep kırmıştır zaten
Seninle gündüzler de eklendi enkaz ruhuma

Bu dersi de almam gerekiyormuş
Bu notum da kırıkmış meğer
Bundan sonra derslerimi iyi çalışıp girecem derslere
Notum yine kırık gelirse, suçu kimse de kendimde arıyacam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder