24 Kasım 2011 Perşembe

Peh, sana evren!


328 gün önce bu saatlerde bir yığın dileklerde bulunmuştum… Kendimce 2011’in çok uğurlu olacağına inanmıştım. 365 günü ardımızda bırakmamıza 37 gün kala ise dileklerimin hiç birinin gerçekleşmediğini fark ettim. Dilekler muhasebesi yaparken, dilek sonuç ilişkisinin başarısızlığını şu şekilde sıraladım:

  • Evrene dileklerini gönderirken net ifadeler kullanmamış olabilirim
  • Dilekler tutulurken alkol seviyemin bir hayli yüksek olduğundan beni ciddiye almamış olabilirler
  • Evrenin bana kastı var
  • Dileklerimin gerçekleşmesi için yeterince girişimci davranmamış olabilirim
  • Gezegenler bu sene oynadıkları futbol maçında golü bulmaktansa sürekli faul yaptılar, kırmızı kartı da ben gördüm
  • 11.11.11 sandığımız öneme sahip değilmiş
  • Mayalıların takvimi 21.12.2012’de bitiyor diye telaşa kapılıp gereğinden fazla dilekte bulunmuş olabilirim, ne de olsa yaşamak istediğim çok şey var daha…
  • Milenyuma girerken iletişim ağı çökecek demişlerdi, bi halt olmamıştı, 2011’e girerken de bi halt olmadı ama “overload” nedeniyle benim mesajlar ulaşmamış olabilir
  • Saat 00:00’da Twitter ve Facebook üzerinde yeni yılı kutlamayı tercih ettiğim için bana kızmış olabilir evren.

İşte bunlar ilk aklıma gelen sebepler…

Ama doğru, ama yanlış 2011 bana pek bi sevecen gelmedi. Aslında sadece pesimist yaklaşmasam bana kazandırdığı huzuru, hayatıma kattığı yeni insanları, eski dostlarımla yeniden bir araya gelişimi, bol kahkaha dolu anları, yıllarca öğrenmek istediğim saksafona sonunda başlamam gibi bir takım güzel yanlarını da görebilecem. Neyse ki optimist yaklaşıp herşey toz pembe görememe özelliğine sahibim.

“Sevgili Evren, buradan sana sesleniyorum. Herkesten önce, hemde tam 37 gün önce… sana hazırladığım dilek listesini lütfen artık işleme al. Bunca sene beni duyacan diye bekledim, bi türlü yükseltemedim sesimi sana, ama artık yeterli olduğunu düşünüyorum. 21.12.2012 tarihinden önce bi el at da elbirliğiyle şu dileklerim bi gerçek olsun. Yorulma, ‘overload’ olma, vaktin olsun, gezegenleri ayarlayabil diye sana epeyce zaman tanıyorum. Yok, hala haledemem diyorsan 2013’te seninle konuşmayacam, küsecem sana… bunu da bilesin hani! Anlayışın için şimdiden teşekkür eder, esenlikler dilerim. Not: Dilek listemi baş ucumda bulabilirsin. Bir dileyen alias Şebo”

Evrenle anlaşmamızı da yaptığımıza göre bana iyi geceler dileyip sizin dileklerinin bir an evvel gerçek olmasını dilemek kalır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder