8 Haziran 2011 Çarşamba

Başarılara yenilerini katamamanın başarısı

Geçtiğimiz günlerdeki yazımda bahsetmiştim Defne bana görevler veriyor diye. O haftanın görevi yerine getirildi tabii ki. 2 haftada toplam 6 kişi beğenip 36 senenin rekorunu kırdım.
Bana göre muhteşem bir başarı tablosu!

Değerlendirme konuşması ise şu şekilde geçti:
D: Hepsini alt alta yaz
Ş: Üffff tamam (isimler ya da kod adları dizilir) al bakalım
D: birinci piç yani eksi (isimlerin yanına eksi atar), ikinci piç eksi, üçüncü evli, dördüncüyü tanımıyoruz bile (sokaktan geçiyordu da ;), beşincinin sevgilisi var, altıncı evlenmek üzere. Kısaca 6-0 bir skorun var!
Ş: Fenerbahçe-Galatasaray maçı gibi oldu
D: konuyu saptırma
Ş: eh peki ortak özellikleri ne şimdi?
D: hepsi ulaşılmaz, niye hep aynı tiplere kaydığını sen çöz, bunu ben sana söyleyemem
Ş: hadi be ne biçim danışmansın
D: danışmanım psikolog değil! Ayrıca bunu sen kendin çözmesen anlamayacaksın
Ş: Andavalım yani ben!
D: Biraz
Ş: Sağol!!! Eh peki yeni görevim ne olacak?
D: Bu hafta yeni birini bulcan “tanımadığın” ve flört edeceksin!
Ş: O zaman önce flört etmeyi öğretmen lazım, bu konudaki başarısızlığım ortada!
D: İstediğin zaman çok güzel flört ediyorsun (gereksiz isimler hatırlatarak devam ediyor)
Ş: Öfff bu iş b…oka sarıyor gibi hissediyorum
D: Hayır başaracaksın biliyorum
Ş: Hadi bakalım

Bu muhabbet biraz daha uzadı tabii ki, ama daha fazla detaya girmeye gerek yok. Tanımadığım biriyle flört etmek için önce tanımadığım birini bulmam gerekiyor sanırım, bunun için ise yeni mekanlara, semtlere, lokasyonlara vs. gitmek gerekiyor. Görev bilinicim tam olduğunu daha önce de belirtmiştim. Eh bunu da olduğunca yerine getirmeye çalışıyorum. Ama ara ara hala o favori 6’lının ortak özelliklerini keşfedip en sevdiğim danışmancağızıma bildiriyorum. Sanırım kendisi ufak bir korku yaşıyor, yine geri düşerim diye, çünkü okkalı bir küfür yiyip oturuyorum aşağıya!

Henüz yeni görevimi başarıyla noktalayamadım. Biraz daha uzun sürecek sanırım, ama kurdele alacak kadar bir başarı sağlamışım… ;)

Eğlencemiz doludizgin devam ediyor, benden haber bekleyin. Hatta kendi başarı hikayelerinizi yaratıp, paylaşın…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder