14 Nisan 2011 Perşembe

Ruh Emiciler öptü beni



Zaman zaman etrafımdaki özel seçilmiş insanlardan söz etmişimdir. Bizler seçilmiş ruhlarız dediğimi hatırlar gibiyim.

Bugün Harry Potter’daki Ruh Emiciler beni öpüp de içimdeki tüm güzellikleri, iyilikleri beraberinde alıp götürmüş gibi hissettim. Bir taraftan ruhum orgazmik hareketler içerisindeyken, diğer taraftan kendimi telkin etme çalışıyorum. Herşey güzel olacak, yine eski günler geri dönecek. Harry Potter
Expecto Patronum büyüsünü kullanırdı, ben ise sevgi ile savmaya çalıştım.

Halen ruhum bi nahoş, halen bi buruk, halen bi ekşimsi tadı var... ama iyi olacak! Sadece biraz inzivaya çekilmeye ihtiyacı var, biraz dinlenmeye... vakitle eski haline dönecektir. Neticede seçilmiş ruhlarız! Ruh Emicilerin boyunduruğu altına kolay kolay girmeyiz. Onlara ahkam kesmem, ama teslim de olmam. Benim de Expecto Patronum’um var!

Ruh Emiciler hayatımın her evresinde oldular, olmayı da sürdürecekler. Tüm fedakârlığım, iyi niyetim, dostane tavrım, sevgi pötürcüğülüğüm, paylaşımcılığım karşısında etkisiz ve tepkisiz kalabilenler grubu varlığını sürdürecek. Onlarla yücelmeye devam edecem, onlar beslenmeye devam edecek!

Seçilmiş ruh olmayı sürdüren herkese...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder